Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2006 00:36 - Вълчицата
Автор: dadide Категория: Лични дневници   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
-1



Всички жени са животни. Разред: Хищници, Семейство: Кучета. Демек кучки. И трябва да се отнасяме подобаващо с тях. И понеже не минавам за природозащитник може и да се досещате какво причинявам. Снощи си говорих за това с една приятелка. Май е по-лесно да кажеш: Обичам те!, отколкото да наречеш някоя - приятелка. Може би е нужно време да разбереш какво означаваш за един човек. Аз не си оставям това време. Усещам. И толкова. Всичко си е в мен. Ама времето щяло да покаже, ама: Дай ми време .... Айде няма нужда. Ако не те прободе изведнъж какво да му чакаш на времето. Мразя времето!
          Та ставаше въпрос за кучките. Умилкват се, свиват опашките и вадят зъби само ако видят беззащитно същество. Иначе жалка работа. Виж с вълците е друга работата. Аз съм си единак.От онези дето сами са си господари и не ги плаши гората. А в гората те са господарите на мрака. Сенките в нощта. Страх ги е само от едно. От вълчиците, които посещават отвреме навреме. Не могат да се оставят на властта им никога. А те не престават да ги тормозят, когато са близо до глутницата им. Нали те водят глутницата. И са почти еднакво луди. Бесни. А когато са заедно са зверовете победили страха. Аз си я чакам. Онази достатъчно луда. Почти като мен. Вълчицата. Не ми трябва кучка ...

PS: Да не се правят аналогии на гората, глутницата, сенките ... с ................  :)



Тагове:   Вълчицата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dadide
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522853
Постинги: 273
Коментари: 664
Гласове: 39994
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031