Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2008 02:20 - Време е
Автор: dadide Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1593 Коментари: 3 Гласове:
0




:
:
:

Последните дни, а дори и месеци се чувствам ужасно зле - вечно съм недоспала, изнервена, тъжна, гледам целия свят накриво, ако въобще благоволя да си отворя очите. Всичко ме дразни - хората около мен, шума, слънцето, студа, дъжда, вятъра, снега... просто нищо не е в състояние да ме зарадва. Станала съм черногледа, песимистична, загубила съм вяра в себе си. Спряла съм да мечтая. Заровила съм убитите мечти в дълбоки дупки и все по-рядко ги разравям. Изтляла е надеждата, че отново някоя от тях ще разпери крила с желание за полет.
Време е това ми състояние да приключи заедно със зимата. Не искам да съм такава и ще се боря за промяна. Какво ми става? Аз никога не съм приемала "не" за отговор, защо сега го приех? Защо се почувствах победена? Защо се отказах след първия неуспех? Защо имах нужда от нечие благоволение, за да се почувствам жива? Това просто не съм аз!

"Животът е труден понякога лош,
живеем в такива години,
но ти не бъди със живота на нож,
обичай го, вярвай му, сине".

Баща ми често ми казваше това стихче. Сега аз си го повтарям, когато съм тъжна. Време е да се замисля и върху текста му. Мисля да си запиша всички поражения, с които се примирих през последните месеци и да се върна, за да поправя каквото мога.
Твърде много неправилни избори се крият в миналото, но не мисля, че вече е късно да ги поправя.

:
:
:




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - никога
21.02.2008 10:16
никога не е късно
цитирай
2. melsun - :))
22.02.2008 01:25
dressy ме е изпреварила :))Та никога не е късно...поне за ново начало...Време е!
Аз точно днес,т.е.вчера поставих едно ново старо начало :)))
цитирай
3. diamant1965 - Аз пък мисля,
22.02.2008 22:27
че няма неправилни избори...Има избори и избори...И винаги е по-добре да действаш, вместо да се вайкаш и да съжаляваш за нещо...Както се казва, по-добре е да съжаляваш че си направил нещо, вместо да съжаляваш, че не си направил нищо! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dadide
Категория: Лични дневници
Прочетен: 526106
Постинги: 273
Коментари: 664
Гласове: 40033
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930